Кількість
|
Вартість
|
||
|
Компенсатор плавучості ICARO TECH, виробник SEAC ()
,Компенсатор Seac Sub Icaro Tech - новітня розробка компенсатор-крило від Seac Sub цікава, в першу чергу, рядом оригінальних рішень що дозволяють зменшити вагу ВСD в середньому на два кілограми.
,Жилет відрізняється:
,- дуже незначною вагою;
- конструкцією, що абсолютно не сковує рухів дайвера.
Завдяки унікальній системі регулювання ременів жилет ідеально підганяється під будь-яку фігуру.
,- Металева спинка
- Матеріал, з якого вона виготовлена, є спеціальним авіаційно-морським сплавом, легким і стійким до корозії.
- До недавнього часу з цього сплаву робили тільки корпуси гідролітаків.
- Окрім сплаву, спинка має складний ергономічний штампований профіль, що надає їй міцність і стійкість до деформації.
- Основною перевагою цієї металевої спинки є легка вага, вона не міняє плавучості при зануренні і ваги при намоканні, у відмінності від її ганчіркових аналогів.
- На внутрішній стороні спинки в області плечей і попереку закріплені дві м'які швидко висихаючі подушки.
- Подушки збільшують комфорт і закривають болти при установці двох балонів - спарки.
Підвіска
,- Має оригінальну конструкцію, що підганяється по фігурі.
- Застебнувши кріплення грудного ременя і підтягнувши поясні ремені, підвіска сідає по фігурі, компенсуючи різницю між сухим і мокрим костюмом.
- На підвісці закріплені вісім великих D -колец, виготовлених також з авіаційно-морського сплаву.
- Кільця зварені в місці з'єднання.
Крило
,- Виконано у формі підкови.
- Має зварну поліуретанову камеру об'ємом 25 літрів.
- Камера надійно захищена чохлом з Cordura щільністю 1000 Den.
- Крило має штатне шнурування, що самозатягується, а також має кріплення для установки гумових джгутових бандажів (у комплекті не поставляється).
На зовнішній стороні крила розташовані три підбурюючі клапани:
,два - в нижній частині крила;
,один - у верхній частині крила на правій стороні.
,Инфлатор
,- Високопотоковий инфлатор стійкий до переохолодження за рахунок своєї суцільнометалевої конструкції корпусу і таких же кнопок.
- Инфлатор в кращих традиціях технічного дайвінгу не має підбурюючого клапана (фин стоп).
- Балон закріплюється двома ременями, для установки двох балонів - спарки є ряд спеціальних отворів.
- В даний момент виробником не передбачені змінні крила і брасовий ремінь.
- На такій же підвісці випускається зменшена форма крила (16 літрів ICARO, вага 2 кг 700 г).
Характеристики:
,- Двокамерне крило з підйомною силою 25 кг
- Зовнішня камера виконана з кордури щільністю 1000D, внутрішня - з нейлону 210D.
- Підвіска виконана з авіаційного алюмінію, має малу вагу.
- Шланг інфлятора 62 см, пульт інфлятора виготовлений з хромованого металу.
- Вага: 3,05 кг
- Тип: крило.
- Матеріал: кордура 1000D.
- Вбудована вантажна система: немає.
- Кількість клапанів : 3.